REBECCA NOVO

+ Food

Publicerad 2012-12-15 15:59:00 i Vardag,


Btw måste berätta om senaste nytt. Jag har förlorat min aptit helt. Känns så sjukt så ni förstår inte. I vanliga fall så äter jag hela tiden, typ 6 gånger per dag och nu äter jag knappt 2 och då är det inte ens riktiga måltider! Har varit så i ca 4 dagar nu och nu har människor börjat reagera på att jag redan blivit smalare osv. Tappat flera kilo! Känns piss för jag kan inte träna när jag inte äter nått för då orkar jag inget. Och seriöst jag trycker i mig mat men efter en 1/4 så känns det som om min mage är full. Lol vad händer med mig?!

Kommentarer

Postat av: Emelie Högberg

Publicerad 2012-12-15 21:41:29

Så fin du är Becca! :')<3

Svar: du är!!
novoshowjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela