REBECCA NOVO

+ Grevagården

Publicerad 2012-12-06 20:33:36 i Vardag,


Kom som sagt inte iväg till Grevagården idag. Det var alldeles för mycket snö och mamma ville inte riskera någonting så vi beslutade oss för att åka klockan 7 imorgonbitti istället. Så nu missar jag alltså de två första starterna på ponnisarna men det spelar inte så stor roll, det var inte därför jag skulle åka dit! Men allting är packat nu, hästarna är fixade och jag är taggad till tusen. Hoppade en minibana på kanske 5 språng med Kendor på 130 i tisdags och han bara flög. Sjuk känsla man får på den hästen! Hoppade även Wille och han rullade på helt som vanligt, inga konstigheter. Så hästarna tävlas nu i helgen och sedan ska dem båda få vila i ca 2 veckor men Kendor ska skrittas varje/varannan dag iallafall. Men håll koll på mig på equipe i helgen! 
Rebecca Novo - Kendor
Rebecca Novo - Wild Midnight 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela