REBECCA NOVO

+ Idag är en av de bättre dagarna.

Publicerad 2012-12-19 08:07:19 i Vardag,

Hello alla fans. Haha nej men tja. Uppdateringen har legat på botten men inte haft lust eller tid. I måndags så var jag med Simon hela dagen efter skolan och det var supercozy. Hade saknat honom så efter att han var borta hela helgen. I tisdags så slutade vi tidigt och då åkte jag till stallet och efter det träffade jag Malin en stund innan jag kom hem. Sen ännu senare så träffade jag Ebba och efter det gick jag in för att sova. Very tired. Idag så är det bara avslutning och vi ska få våra betyg osv. Så slutar runt halv 12 kanske och då kommer älsklingen Simon till la escuela. Efter det vet jag inte vad som händer men jag måste iallafall ta hand om båda hästarna så kanske tar med mitt hjärta till stallet. Om han vill och vågar haha. Men nu måste jag börja kliva upp från sängen om jag ska få någon ordning på mig själv. Hejdå followers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela