REBECCA NOVO

+ Plugg

Publicerad 2012-12-15 15:53:39 i Vardag,


Tjarrråå folket. 
Har helt sjukt mycket plugg att göra. Mår seriöst illa när jag tänker på det. Sitter just nu och skriver en krönika men tog en paus för hjärnans skull. Ikväll så ska jag träffa all my friends ifall jag hinner klart med alla läxor, prov och uppsatser. Tvek på den men jag försöker. Min vecka har iallafall varit helt gaalet skön, har inte praoat ett skit utan kunnat göra vad jag ville hela veckan. Eller praoade ca 3 timmar på torsdagen men då spenderades 1 timme på ett fik och sedan så lekte jag bara runt med min tränare i stallet. Galet skönt. Sen är det seriöst storm ute så jag seriöst kriiiigade i stallet. Ni fattar inte alltså jag flög iväg hela tiden hahha. Kände mig som en unicorn. Saknar även min favorit som är på kryssning just nu, men han är hemma på söndag så på måndag får jag träffa min babe igen. Pretty nice. Orkar inte skriva mer nu för har ca 3500 ord kvar att skriva på mina uppsatser så byee. 

♥ Matteprojekt
♥ Svenska krönika
♥ Idrottsanalys 
♥ Engelska läxa
♥ Få allmänt bättre iq 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela