REBECCA NOVO

+ Snö jag hörde?

Publicerad 2012-12-06 19:02:41 i Vardag,



Har haft de två sjukaste dygnen någonsin. 
Igår så började det snöa så sjukt mycket, var verkligen storm men pallrade mig iväg till skolan iallafall. För när jag slutade så skulle Simon komma men jag slutade klockan 12 pga av stormen så jag bestämde mig för att åka till Lidingö. Typ dummaste jag gjort på länge men YOLO! Blev skitmycket strul på vägen för all snö men tillslut så träffades vi iallafall. Krigare jag är för min baby ♥ Men sedan var vi tvungna att börja gå mot ropsten för inga bussar gick så vi kämpade i snön och höll på att bli överkörda av bilar hela tiden haha. Men halvägs så stannade vi på ett cafe och gullig som han är köpte han varm oboy och latte till oss! Bästa. Sen kom hans brorsa så vi satt å bara myste där inne. Sedan så fortsatte vi kämpa i snön och tillslut var vi framme och då följde han sedan med mig hela vägen till Alvik! Så trots allt så var/är jag sjukt lycklig å allt. Veri najs feeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela