REBECCA NOVO

Svar på Kommentar

Publicerad 2012-12-06 20:59:39 i Vardag,



Vad kommer du ha för tävlingskläder på dig och hur kommer Kendor och Wille se ut på tävlingen? Vill kunna känna igen er!! :D
Svar: På Wille så kommer jag att ha min röda Kavaj och flätat hår haha. Wille kommer att vara knoppad och hans schabrak kommer att vara det där det står "Rebecca Novo" på. Jag kommer se ut som på bilden i förra inlägget :) På Kendor kommer jag att ha en svart kavaj och Kendor kommer ha svart schabrak, svart täcke på framridningen osv. Svarta faran! Kendor blir inte knoppad eller så heller :)  Men vad kul! :)

Använder du inte sporrar eller spö på tävling?
Svar: På Wille så gör jag det, både sporrar och spö faktiskt. Men på Kendor så använder jag ingenting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela