REBECCA NOVO

+ Tired

Publicerad 2012-12-29 00:44:35 i Insperation,

Hello orroz. Vaknade som sagt halv 7 imorse för att rida min häst innan hoppträningen började. Var huuuur trött som helst men värt att vara klar i stallet kl 10! Åkte därifrån med bussen och kom sedan hem och började fixa lunch och allt. Var helt ofixad och gick runt i mjukisbyxor hahah. Men iaf då ringer Jossan och säger att vi ska dra in på en bio som började om 50 min. Sa ja dum som jag var och stressade sönder men fick inte äta min lunch eller något :( Hann iaf med spårvagnen men det gjorde inte hon så fick vänta i Alvik så vi missade bion. Kungar. Men anyway så såg vi en bio som gick 1 timme senare och den var super! Kollade på "berättelsen om Pi" så det var en ganska djup film men bra! Jag och åsnan satt och sa "going deep" hela tiden så tror hela biografen hatade oss men whatever. Det här blev ett sick långt inlägg så nu när jag endå är igång kan jag fortsätta berätta om morgondagen! Eller nej skoja tar det i nästa inlägg. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela