REBECCA NOVO

+ Fix you

Publicerad 2012-11-06 22:09:42 i Vardag,



Ja mitt rum är litt stökigt men lev med det bröder. 
Är just nu inne i mitt stabila deppmode med Ted gärdestad i hörlurarna. Ahahah sorgligt. Men nu gråter vi lite sen kommer vi över det, easy. Imorgon så händer väl allt möjligt, men väckarklockan är ställd så en morgonjogg hinner jag med. Fast är ju ledig så har inga tider. Ska sedan till stallet och fixa båda ponnyserna och efter det sover jag nog hos någon. We'll see. På torsdag är det dags för Kendor att kämpa för Lotta igen, ska hoppa en högre bana för att se hur vi ligger till. Men babes vi hörs senare eller imorgon, har inte mycket skit att skriva om. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela