REBECCA NOVO

+Förut trodde jag inte på kärlek vid första ögonkastet, men sedan såg jag dig.

Publicerad 2012-11-29 22:03:31 i Vardag,



Idag så är det en speciell dag! 

Lyckades nämligen ramla av Kendor idag, andra gången på de två år jag ägt honom. Och jag kan lova att det krävs mycket för att få mig ur balans, så när jag väl ramlar av så gör jag det ordentligt. Lyckades även ramla av när superdressyr tränaren har lektion hahaha. Ramlade av efter en serie med bocksprång, ninjahopp och inte vet jag vad mer. Han höll på nått varv och det var hur chill som helst, men sedan i slutet av långsidan så flyger han innåt och jag hängde med och satt fortfarande i sadeln, sedan flög han upp i luften igen men vred sig i luften. Då kom jag ur balans så hamnade lite på snedden och då körde han sin final med ett 3 metershopp snett åt vänster (jag satt på höger sida) och snacka vad jag ramlade av haha. Ni skulle sett. Hursomhelst så tappade jag halvt medvetandet så började inte prata när Anna (tränaren) kom fram till mig. Borde egentligen kläckt ur mig någonting så hade hon inte blivit orolig men nejdå. Chillade lite på marken bara. Slog även i svanskotan och alla som slagit i den vet hur ont det gör. Trodde jag hade brutit ryggen eller nåt. Men jaja, tillslut så fångade dom in ponnyn och jag hoppade upp igen. Idiotiskt med tanke på hur borta jag var men ville inte känna nån rädsla för att sitta upp senare. Red sedan ett tag och galopperade några varv och dom var helt okej. Sedan så gick jag ut och höll på upp maginnehållet men tvingade mig själv att kontrollera mig.  Lol vilken fakta ni får men då behöver ni inte kommentera och fråga senare. Sedan kom min pappa och hämtade mig, och nu är jag hemma. Är så trött men har 4 saker i skolan tills imorgon och nu har jag mått bra i typ 10 min, så jag valde att uppdatera er om läget. Däckar väl om 10 igen så skriver mer när jag vet vad jag heter igen. Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela