REBECCA NOVO

Hej

Publicerad 2012-11-02 19:34:12 i Insperation,

Orkar inte blogga. Så ni vet. Lol, svenskan är kass. Men kan ju berätta vad jag gjort de senaste dagarna så ni vet att jag har ett liv. Inledde höstlovet med att vara med personerna jag tycker bäst om, det är alltid så underbart. Efter det så åkte jag till Borås i några dagar för min kompis skulle tävla i ungponnySM. Det blev inte som planerat för hon ramlade av och fick därför inte fortsätta kvala så vi åkte hem innan vi skulle. Idag så har jag varit med min babe Malin hela dagen, skulle även träffat my love men det blev inte så. Imorgon så är jag hästskötare åt min tränare Cribba på dagen, på kvällen så är min familj bortbjuden på middag men förhoppningsvis så behöver jag inte följa med. Vi får se. Söndag är inte planerad än men det händer väl säkert nått kul. Har inget mer att skriva men njut av de sista dagarna på lovet så försöker jag skriva, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela