REBECCA NOVO

+Hola

Publicerad 2012-11-07 14:38:38 i Vardag,

Tja allihopa. 

Idag så har jag inte gjort ett skit och det är så skönt. Känner att jag börjar bli förkyld så det är nog bara bra att ta det lugnt. Imorgon blir det hoppning för Lotta så Kendor ska få gå lite lösgörande idag. Han har varit så fin på senaste tiden så jag längtar tills imorgon. Måste även ta hand om systers ponny men det gör ju inget. Har även blivit så sjuuuukt kallt ute nu så när man är i stallet så fryser ju kroppen ihjäl haha. Går runt som en köttbulle med en massa kläder men tyvärr, vintern är påväg. Ska nog kötta med min fjällräven snart, iallafall på tävlingar. Den är seriöst min bästa vän då haha. Men var nu duktiga i skolan så ska jag chilla lite i sängen och sedan vandra till stallet. Fred ut.

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Publicerad 2012-11-07 15:43:57

Hur högt har du någonsin hoppat, på D ponny, c ponny, b ponny och a ponny?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela