REBECCA NOVO

+ Pressad av tid

Publicerad 2012-11-06 20:34:35 i Vardag,

 
Men tjarrå.
Har överlevt de två första dagarna av skolan och som tack för det får jag två dagars lov. Livet är ju för bra ibland. Kendor har även skött sig över förväntan och då har lite komplimanger rullat in. MsvA debuten närmar sig också, dock startar jag bara om de andra starterna på meetinget känns perfekta, annars väntar jag tills nästa år med MsvA. Får se hur det blir med det. Men min blogg är urtråkig för jag läser andras bloggar och tycker min är kass och då vill jag inte blogga haha. Så nu har jag bestämt mig för att blogga för mig själv och skita i hur många läsare jag har. Låter helt ok tycker jag. Men tjingeling, uppdatering kommer när jag känner för det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela