REBECCA NOVO

+ Prov

Publicerad 2012-11-25 20:36:19 i Vardag,

Hola människor. Har inte haft tid att blogga för varit sjuuuukt upptagen men nu kommer lite uppdatering iallafall! Sitter just nu och pluggar, har spanskaprov och matteprov imorgon så är galet stressad. Måste verkligen plugga tills det inte går mer. Tog en paus nu ioförsig men haha aja. Idag så skulle jag träffa en kompis efter träningen men blev inte så för var kvar skitlänge i stallet och sen var jag tvungen att plugga men det är endå en mysig söndag. Om man räknar bort plugget såklart. Men jag ska plugga lite till nu och sen kan jag väl skriva nått mer eller så. Träningen för Emma gick förresten toppen! Very nöjd. Men hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela