REBECCA NOVO

+ SVAR PÅ MINIFRÅGESTUNDEN

Publicerad 2012-11-07 16:11:00 i Vardag,

Vad är det högsta du har hoppat på A, B, C, D ponny?
Svar: A ponny - 80 cm tror jag.
B ponny - 120 cm
C ponny - 110 kanske..
D ponny - 150

Hur fixar du ditt hår? Det är så vackert och verkar inte vara slitet!
Svar: Åh tack! Jag har jättelockigt hår så jag brukar platta det, tyvärr blir det slitet av det :( Annars gör jag ingenting med det faktiskt! 

Har du fortfarande kontakt med Douglas?
Svar: Haha nej.

Är du kär?
Svar: Nej :)

Är du singel?
Svar: Japp!

Tycker du det är snyggt med utsvängda jeans?
Svar: Beror på vem det är som använder dem! 

Vilken vinterjacka har du?
Svar: Har en svart vinterjacka från Zara.

Hur många dagar i veckan rider du?
Svar: Det varierar lite men 6 dagar i veckan.

Gillar du någon?
Svar: Nej :)

Vilken är din senaste kille?
Svar: Douglas Skoog.

Hade du en summercrush? Alltså var du kär i någon i somras?
Svar: Ja det var jag.

Gillar du one direction? Vem är snyggast utav dem?
Svar: Deras låtar är helt okej men är inget fan. Ingen är snygg men Zayn får det väl bli.

Säg 5 snygga killar och tjejer från din skola!
Svar: Tjejer: Clara Björnsson
Agnes von lode
Natalie linfors
Sofia (vet inte efternamn haha)
Josefin Shoening

Vad  letar du efter i en kille?
Svar: Omtänksam och snäll

Är du på g med någon?
Svar: Nej

Saknar du någon kille?
Svar: Jaa.

Berätta lite om dig! 

Svar: Haha visst :) Heter Rebecca Maria Paulina Novo, är 15 år gammal. Går på engelska skolan i bromma och jag äger en häst. Har brunt hår och blåa ögon, är superkort. Är ofta glad och min humor är den tråkigaste ever. Finns inte så mycket mer att säga faktiskt. 

Vilken kille höll du senast på med, eller alltså var på g med?
Svar: Fredrik Renman. 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-11-07 19:10:15

Babe du är snygg 😘😘

Svar: Du är baby
novoshowjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela