REBECCA NOVO

Tjolahoppsan

Publicerad 2012-11-12 18:08:46 i Vardag,



Tjenixen allihopa.
Ifall jag inte uppdaterade imorse så kan jag ju berätta nu vad jag lyckades göra. Jag red innan stallet! Eller det är väl ingen nyhet, brukar göra det på måndagar men tror inte jag skriver det så ofta men nu vet ni det i vilket fall. Åkte ut dit men 05:57 bussen med älskade Clara, låter kanske inte så tidigt men jag gick upp runt 5 så tycker endå det är bra gjort. Fixade stallet och red på ca 1,45 timmar och därefter tog jag bussen med Clara till skolan. Såg hemsk ut idag men känner att stallet går före mitt utseende i skolan haha. Imorgon så vilar Kendor och på onsdag så åker vi upp till Rastaborg och tränar för Cribba förhoppningsvis. Vet inte om jag får en plats men annars tar han bara mig på vägen hem eller så hoppar jag på Rasta när lektionerna är slut. Får se lite! Plugget rullar på och jag förstår det mesta och pluggar faktiskt ordentligt till de kommande proven. Fick väl lite motivation efter att jag fick sjukligt dåligt på mitt svenskaprov. Hade förväntat mig ett stabilt A men det slutade på ett C med 1 poäng ifrån B. Men jaja, life goes on. Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela