REBECCA NOVO

+ Han får mig att le när jag bara vill falla.

Publicerad 2012-10-01 22:58:00 i , Vardag,

Hello babes!
Min dag idag började inte som den bästa. Började med en dramalektion med Kevin & Elin. Vi skulle spela upp en pjäs och det gick ju galant.. Efter det matte och sedan gick jag hem. Ont i magen till tusen så valde att gå hem. Åkte senare till stallet och longerade min älskade häst. Han hade extra kul i ridhuset och de gamla tanterna gav iväg de suraste blickarna dom kunde, och jag stod i mitten och log som en mupp. Nu på kvällen har huvudet varit begravd i spanskaboken, spanskaprov på torsdag! Inget jag ser fram emot. Men jag hoppas allting rullar på för er bättre än vad det gör för mig, kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela