REBECCA NOVO

+ Helt obeskrivligt

Publicerad 2012-10-03 21:06:38 i , Vardag,


Förlåt mig för att det inte blev någon uppdatering igår!  
Jag hade helt enkelt världens sjukaste dag. Började med orientering och sprang ett par kilometer, sedan när vi var påväg till stallet ser vi en häst som hoppar över staketet så den var på rymmen så vi fick leta i flera timmar i skogen! Stallpersonal och andra männsikor hjälpte till, den gick omkull framför en lastbil och fick ringa polisen och hela grejen. Helt sjukt alltihopa! Så jag kom inte hem förrens jättejätte sent och då var jag tvungen att plugga då jag har spanska prov imorgon. Dock känner jag mig säker så det blir bara att ge gärnet! Men nu kan jag knappt gå så jag  antar att jag fick en sträckning när vi hade orientering! Hemskt, men det blir nog kryckor imorgon så ska det nog försvinna. Dagen idag var inte så himla speciell. Missade bussen så blev sen till stallet, red ponnyn och kämpade så gott det gick med bara ett ben i funktion! Man har ju haft bättre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela