REBECCA NOVO

+ Jag älskar att må bra

Publicerad 2012-10-15 21:32:00 i Vardag,



I helgen gjorde jag ingenting förutom att tävla och plugga. Direkt när jag kom hem från tävlingen satte jag mig med läxor och pluggade inför prov. Behöver verkligen det så det kändes ganska bra. Sedan har jag pluggat flera timmar idag. Men nu får det räcka för orkar inte nått mer haha. Skolan var rätt chill idag, den rullade på som vanligt och efter så träffade jag på Elsa manzano som jag inte träffat på hur länge som helst, så pratade lite med henne och gick sedan hem. Bytte om till pyjamas och pluggade från klockan halv 5 till nu. Stabilt!! Men babes nu ska jag sova, så vi hörs imorgon. Lämna en kommentar om vad ni vill läsa om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela