REBECCA NOVO

+ Jubileums middag!

Publicerad 2012-10-06 21:28:35 i Vardag,


Hello babes.
Var ju på tävling idag, det gick inte superbra men inte heller dåligt! Kom precis utanför placering och har ingenting att klaga över. Däremot var det så sjukt mycket starter så det tog evigheter innan vi kunde åka därifrån. Eftersom att jag låg placerad så länge kunde vi inte åka, och för första gången i mitt liv önskade jag att jag inte skulle bli placerad! Och det blev precis som jag ville, utanför placering och kunde därav åka hem. I stallet så fixade jag hästen och sprang in och bytte om på ca 10 minuter, nytt rekord?! Men sedan åkte jag till Rasta och mötte alla fina männsikor som man aldrig träffar. Var endå nästan bara med Clara & Rasmus men det räckte för att bli ihjälskrämd i skogen lol. Är iaf hemma nu och ska göra lite intressanta inlägg för att sedan sova! Imorgon blir det bara plugg,plugg&plugg inför matteprovet på måndag. Ett snyggt A står på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela