REBECCA NOVO

+Kan vi börja om igen?

Publicerad 2012-10-16 17:52:56 i Vardag,


Today
Idag var en helt vanlig tråkig tisdag. Förutom att mina idioter till vänner (jobbar på att förlåta dom fortfarande lol) lurade mig att jag hade prov idag, eller snarare hela klassen gjorde det. Så jag pluggade hela kvällen till ett prov som inte fanns när jag kunde lagt ner den tiden på att plugga till So och Science som vi faktiskt har prov i denna vecka. Fast jag pluggade endå science grym som jag var men endå. Hursomhelst fick jag reda senare på kvällen (runt 10) att det inte fanns nått prov och började nästan gråta hahah. Vet det är fett överdrivet men blev så sjukt irriterad för vi har så mycket i skolan nu så det här var ju det sista man behövde lixom. Hursomhelst så är det inget stall för mig idag heller. Känns konstigt men så kan det gå. Nu ska jag plugga mer till de riktiga proven som jag har så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela