REBECCA NOVO

Komplex?

Publicerad 2012-10-04 18:45:00 i Vardag,


Om jag har komplex?

Självklart har jag det, precis som vilken annan tonårstjej som helst! Men jag har faktiskt accepterat min kropp, jag är så stark som jag vill vara och har den konditionen jag vill ha osv. Men jag tränar ju trots allt 7 dagar i veckan, ibland 2 gånger om dagen. Så därav har jag en vältränad kropp. Och jaa, jag sa att jag har en vältränad kropp. 

Mina komplek är väl mina ben men jag har insett att jag inte kan göra något åt dom. Desto mer och hårdare jag tränar, desto större muskler får jag och därav ännu större lår och vader. Så jag tycker endå om dom, dom funkar iallafall perfekt på hästen haha! 

Jag tycker att ni som känner att ni inte har fin kropp eller så ska börja tänka positivt! Om jag till exempel inte gillar mina kinder kan jag tänka att jag har fina läppar istället osv. Det funkar jätterbra! Tänk på de sakerna ni tycker om och skit i det andra, för jag kan lova er att det ni inte tycker om har andra knappt tänk på, förrens ni börjar prata om det. Då börjar man tänka på det! Så vi alla har fina kroppar och vi alla är vackra, tänk på det istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela