REBECCA NOVO

Listan (taget från essie)

Publicerad 2012-10-06 23:39:44 i Vardag,

Personligt:

1. Ditt namn? – Rebecca Paulina Maria Novo
2. Född? – 1997
3. Längd? –  159,3 cm
4. Vikt? – runt 50

5. Smeknamn? Becca, beccis
7. Vad gör du på dagarna? Ponnyn, skolan och vänner
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – blåa ögon och brunt hår, ler hela tiden lol

9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – Mina lår
10. Vad är du mest nöjd med? – Ögon, läppar och mage
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Åh vet inte, att jag är överdrivet glad och cepe hih,
12. Vad vill du jobba som äldre? – Vill vara ryttare och sedan tränare
13. Hårfärg? – Brunett
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet?- Kan inte vissla
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Helt okej hoppas jag, men man vet ju aldrig.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – beror på vart jag är, men inte i skolan och stallet.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Mitt hår haha

19. Någon vana? – Äter hela tiden
20. Lyckotal? – 3

Speciellt vänner/folk:
22. Hur många nära vänner har du? – tillräckligt många
23. Anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? – I stallet, men inte annars tycker jag.
24. Vet många personer vem du är? – Ja det tror jag.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – De flesta vet nog haha :)
26. När var du senast med någon kompis? – För 2 timmar sen
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Nää
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Vet inte faktiskt
29. Vem sov senast hos dig? – Stella

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? – Om jag är kär så självklart
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – Äldre.
32. Är du kär? – Nej tyvärr
33. Tycker någon om dig mer än som vän? –  Vet inte riktigt.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – Med rätt person.
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – I början, innan man har fallit för personligheten!
37. Vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – Ifall jag verkligen gör det.
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – Inte på skolan jag går nu.
39. I din klass? - Nää

 

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? – Tycker inte om spindlar eller mörker.
63. Har du någon allergi? – Katter, fast inte så allvarligt.
64. Vad tänker du på innan du somnar? – Allt möjligt.
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – Utseendet 

Skulle du?

80. Kunna byta liv med någon? – Ja visst.
81. Isåfall vem då? – Selena Gomez så jag får ha Justin som pojkvän.
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – Allt möjligt.
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Nää.
85. Kunna sova ute på vintern? – beror på!
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – Ja absolut. USA, Spanien

Klädstil:

88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – nä inte direkt
89. Vad klär du dig i oftast? – Jeans och någon blus/tröja
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Oftast
91. Klär du dig dyrt? – Vad är dyrt?
92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? Min egen stil!

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – nä
94. Haft sex? – nope
95. Fått en kram av en helt okänd? – nix
96. Ringt någon? – Ja
97. Blivit uppringd? – Ja
98. Funnit kärleken? – Inte direkt.
99. Kollat på google? – Haha ja hela dagen.

SISTA FRÅGAN!

100. Hur lång tid tog detta? – Lång tid.

Gör detta för tycker det här alltid är kul! Tar nog bort den senare endå. Imorgon väntar massor med roliga inlägg på tidsinställt. Vinterskor bland annat. Kommentera om vad ni vill läsa om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela