REBECCA NOVO

+ Tävling

Publicerad 2012-10-12 12:21:59 i Vardag,



Imorgon kör vi igen, tävling lördag & söndag för stjärnan
!
Vi ska starta Msvb på lördagen i södertälje, sedan blir det La på söndag. Vi startar i första klassen på lördag så det blir en tidig morgon igen, men jag klagar inte. Nästan alla är på södertälje så det ska bli kul å träffa alla igen, men det blir ännu hårdare konkurans! Så det känns jätteskönt för mig att jag bara vill sätta nollan i msvb:n imorgon, det är mitt mål för dagen. Och sedan på söndagen så ska jag göra så som vinnarinstikten säger ;) Men för mig får det rent ut sagt gå precis hur som helst, att jag ramlar av efter målinjen eller liknande bara vi sätter nollan i msvb. DÅ kan jag lova er att ni för höra ett likadant glädjeskrik som efter nollan förrförra helgen. Tror halva publiken blev döv haha! Men nu ska jag skynda mig till skolan, puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela