REBECCA NOVO

+ Vinterskor

Publicerad 2012-10-07 08:24:00 i Vardag,

 
Vinterskor! Jag älskar uggs och har alltid älskat dom, hur mysiga som helst till vintern! Jag ska köpa ett par, kan bara inte bestämma mig om det ska vara knapp på sidan eller vanliga?!? Lite smått panik över det. Har sett att alla skriver om  glitteruggs! Det är inte riktigt min grej. Det är väldigt snyggt men kan tänka mig att det bara är snyggt på vissa och att det blir väldigt uttjatat om alla köper dom. Men det är bara min åsikt! Hittade även dom här skitsnygga bootsen! Tycker dom var riktigt coola och dom skulle jag gärna gå runt i. Men jag vet inte hur varma dom är, men det märker man väl! Ni hittar dom här !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela