REBECCA NOVO

+ FRÅGESTUNDENS SVAR DEL 1

Publicerad 2013-02-07 22:59:00 i Vardag,

Svarar på frågorna nu för  kommer bara glömma ifall jag har en frågestund som håller på i flera dagar. 
Skriver bara frågorna, inte namn osv så vill ni se vem som frågat vad får ni gå in i kommentarsfältet för orkar inte skriva ner allt haha!
 
Bråkar du och Simon nu?
Svar: Nej allting är muy bien mellan oss! 
 
Vilken är din favoritfärg?
Svar: Rosa haha..
 
Favoritmat?
Svar:Risotto med kött är nog den absoluta favoriten. Sushi annars är på topp 5.
 
Tycker du det är okej att Simon träffar andra tjejer när ni är ihop?
Svar: Självklart får han träffa sina tjejkompisar! 
 
Älskar du Simon?
Svar: Med hela mitt hjärta.
 
Hur många hästar har du?
Svar: Jag har bara en, men får ofta rida min lillasysters ponny också.
 
Varför har du alltid det där halsbandet? Vad står det på det?
Svar: För jag fick det av min bästavän och halsbandet betyder jättemycket för mig. Det är mitt turhalsband och jag tar aldrig av mig det. Det står "Allt jag vill det kan jag" på det.
 
När blev du och Simon tillsammans?
Svar: 14 december! 
 
Hur länge har du ridit?
Svar: I 9 år.
 
Vilket är ditt  favoritgodis?
Svar: Sura bläckfiskar är muy bien haha. Annars surt och all choklad.
 
Vilken är din favoritfrukt?
Svar: Kiwi, jordgubbar och mandariner! Fast bananer är också gott.
 
Vad brukar du göra på helgerna?
Svar: Vara med Simon/vänner och tävla :)
 
Vad har du för stjärntecken?
Svar: Jungfrun.
 
Vad är det bästa du har ätit? 
Svar: Risotto med en dundergod köttbit. 
 
Hur många killar har du varit på g/hållit på med under året?
Svar: Under 2012 menar du? Några stycken men 2013 har det bara varit gose Simpa.
 
Är det någon du saknar förutom Simon haha!
Svar: Nää Simon är min one and only.
 
Hur är det mellan dig och Simon??
Svar: Det är bara bra mellan oss! 
 
Har du och Simon någonsin bråkat?
Svar: Ja det har vi gjort.
 
Vad händer efter att ni har bråkat? För vågar inte bråka med min pojkvän för tänk om vi gör slut!!
Svar: Barnförbjudet. Skojar bara haha, men efter att vi bråkat så brukar vi hypa ett tag, berätta för varandra hur mycket vi älskar varandra (ja det är otroligt gay men låt oss) och sedan bara mysa. Mitt tips till dig är bråka inte med någon över helt onödiga saker! Men var inte orolig för att ni ska göra slut för älskar ni varandra så kommer ni lösa det. Det är bra att bråka ibland för det gör förhållandet starkare i slutändan men försök att undvika bråk och prata istället. 
 
Hur ofta träffas ni?
Svar: Varje dag nästan, iallafall 5 dagar av 7. 
 
Får du sova hos Simon?
Svar: Nej inte än.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela