REBECCA NOVO

+ Tjarrå bröder

Publicerad 2013-02-03 22:25:50 i Vardag,

Idag så har det varit en ganska chill dag. Vaknade runt 12 och gick sedan upp och åt frukost osv. Skulle egentligen till stallet direkt men hela familjen segade och jag var tvungen att göra min matteläxa så kom inte ut till stallet förrens runt 5 och då blev mina planer att träffa Stella förstörda! Bakade även en hallonpaj lite random när jag kom hem från stallet. Flickvänsmaterial! Men ponnyn gick som en klocka och imorgon och dagarna efter det ska jag vara med Simon så jag är väldigt lycklig just nu. Är så löjligt kär i planetens bästa kille! Bloggar imorgon för nu ska jag ringa och säga godnatt till min kärlek, puss❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela