REBECCA NOVO

+ Bara jag är med dig så är jag lycklig

Publicerad 2013-01-06 22:03:00 i Vardag,

Hello babes! Blir lite snabb uppdate om min kväll som började knas men blev väldigt bra sen. Började med att jag skulle träffa Rebecca inne i stan och vi bestämde det och allt men sedan när jag skulle dra så fick jag inte tag på henne lol så jag hörde av mig till min älskling. Han hade precis vaknat men han har inget busskort just nu men skulle försöka komma in senare så då blev jag överhype och drog hemmifrån lite spontant. Iaf så när jag kom till tolvan dog min telefon och jag ba NO. Såå då fick jag inte tag på någon men orkade inte åka hem så valde att åka och överasska Josefin. Vad gör man inte för sin bästavän? Så åkte till Råcksta där jag spenderade kvällen så det var jättemys! Bestämde med Simon att vi träffas imorgon istället för det blev ganska sent och jag börjar skolan imorgon. Tur det för klarar mig inte länge utan det bästa i mitt liv. Aa jag är kär låt mig. Meeen nu måste jag äta något och sedan sova. Ska upp halv 5 imorgon så tagga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela