REBECCA NOVO

Hola babes

Publicerad 2013-01-09 15:22:42 i Insperation,

Hallå babes! Tänkte bara uppdatera er om senaste nytt. I måndags så red jag som sagt på morgonen för att kunna vara med älsklingen på eftermiddagen. Åkte hem till honom efter skolan och där spenderade jag min kväll. Kollade på taken 2 och hypade till musik, crazy kidzen köööör. Hihi nej men det var jättemys är så himla lycklig med simon❤ I tisdags så var jag på moderna museet till klockan 1 kanske och efter det så fikade jag med josefin. En massa girltalk som vanligt. Efter det så åkte jag till Simons skola och väntade på att han skulle sluta. Såå när han slutat så åkte vi och fikade typ och lekte runt i affärer och grejer hihi. Hade såå mysigt iallafall. Världens bästa kille så alla vet again. Efter det så åkte jag till Rastaborg där jag spenderade resten av kvällen. Just nu sitter jag i stallet efter att ha varit i stan hela dagen. Lite senare så ska jag antingen plugga med Josefin eller träffa Simon. Vi får se! Kyssar❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela