REBECCA NOVO

+ Home is whenever I'm with you

Publicerad 2013-01-30 02:37:09 i Vardag,

Förlååååt för den dåliga uppdateringen! Vet inte vad för skit det är på spegeln, bilden är från sommaren. 

Har haft så sjukt mycket med Simon, hästen och skolan så har knappt haft tid att ens andas haha. Borde egentligen sova just nu också men är övertrött så det går inte så bra. Men var faktiskt ledig igår (tisdags) så den dagen spenderades men scienceboken, Josefin och den mesta delen Simon! He is my everything och jag älskar honom så löjligt mycket så jag får fjärilar i magen av att bara tänka på honom. Idag så har jag ett fetto scienceprov som jag måste få B eller C på. Så tagga till det.. Sedan så slutar jag klockan 1 och då möter Simon mig vid skolan sedan åker vi till stallet tillsammans. Lika gosiga som alltid! Efter det vet jag inte, blir väl dejt med läxboken eller något. Torsdag så blir det en stallldag och på fredag så blir det stallet först sen ska jag & Simon träffa lite kompisar senare om vi orkar. Lördag spenderas med Simon och söndagen ska jag ta tag i att träffa alla möjliga. Livet bara rullar pååå nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela