REBECCA NOVO

+ Igår & Idag

Publicerad 2013-01-04 18:38:22 i Insperation,

Hello babes! Uppdateringen har varit kass men har funnits anledningar till det. Iallafall så aa tog det slut mellan mig och Simon i onsdags men jag träffade honom igår och aa det var jättebra då. Vi pratade om allt och så men jag ska träffa honom imorgon igen så längtar! ❤ Efter att jag varit med Simon så träffade jag Josefin och var med henne. Åkte in till stan senare på kvällen med henne och då träffade vi några killar som var ganska sköna haha. Iaf så sov jag hos Josefin och idag har jag bara varit i stallet. Är jätteförkyld och har mensvärk så inget av det jag skulle göra idag blev av.. Fett segt men tar igen det i helgen. Men uppdaterar imorgon om allting, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela