REBECCA NOVO

+ Knazz

Publicerad 2013-01-18 22:35:14 i Insperation,

Hello babes! Den här dagen har varit så mysig så hela jag mår jättebra! Var som sagt med Simon ett tag och älsklingen bjöd på lunch så vi åt i stan! Hihi finaste. Därefter åkte jag och fixade till båda hästarna i stallet. Red även Kendor och hela han bara rullade på! Supernöjd. Sen åkte jag tillbaka hem till Simon och där spenderade jag kanske 2 eller 3 timmar och hade jättemysig! Lekte även lite hemmafru och plockade ur diskmaskinen, goldstar till mig hahah. Är iallafall påväg hem nu så jag har inte så mycket mer att säga. Ska bara hem och sova till sent imorgon sen träffa Simon igen och gå på bio. Myys! Älskar er sötisar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela