REBECCA NOVO

+ Lycklig

Publicerad 2013-01-06 09:49:54 i Insperation,

Godmorgon mina vänner. Eller stalkers eller vad ni nu är haha :) Iallafall så sitter jag i stallet just nu och typ sover. Ellinor ringde och väckte mig runt 8 och frågade ifall jag ville följa med till stallet. Såå det var bara att göra iordning sig och dra! Anyway. Igår så var jag och Malin hemma hos Simon haha. Malin var med Alex och jag med Simon så det var lite cute. Jag och Simon har även bestämt oss för att försöka igen så igår var jag överhype och jättelycklig. Efter att vi varit hos dom så åkte jag och Malin och åt middag på nått sushiställe i Bromma. Supercozy och massa girltalk blev det. Kan skriva om min dag i nästa inlägg så fixar jag stilen på dem när jag är hemma. Puss sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela