REBECCA NOVO

+ Min drömprins

Publicerad 2013-01-15 22:35:27 i Insperation,

Åh ni vet den där känslan då man kan titta på en person och bara le helt utan anledning? När man ryser i hela kroppen av bara en kyss? När man hela tiden hoppas att det ska vara just HAN som har skrivit smset man just fick? Jag vet känslan. Och det är så underbart för jag är kär i den finaste personen på hela den här planeten. Och han vet om hur mycket han betyder för mig, ni alla vet det för jag säger det hela tiden och kommer säga det tusen gånger till. Oavsett vad som hänt innan så kan jag kalla min drömprins för pojkvän igen. Förstå ni hur galet bra jag mår? Jag och älsklingen Simon pratade idag om allting och bestämde oss för att försöka igen på riktigt. Så alla ni orrar som vill förstöra kan sluta tänka den tanken för vi kommer inte lämna varandra någonsin. Åh är så lycklig just nu, happiness ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela