REBECCA NOVO

+ Så kär flyger på moln

Publicerad 2013-01-27 17:28:04 i Vardag,

Hola sötisar!

Tänkte berätta lite om senaste veckan. I onsdags så mötte Simon mig i skolan och vi åkte in till stan och åt middag och så. Åkte sedan hem till Josefin för hon var sjuk så tänkte ta hand om min älsklingsåsna. I torsdags var det bara en riktig stalldag, red båda hästarna osv. I fredags så spenderade jag först en extra timme i skolan på kvarsittning (LOL) och sedan åkte jag direkt och mötte Simon. Var med honom hela kvällen och vi hade det så sjukt mys. Gick en jättelång promenad som slutade med att jag hade snö överallt på hela kroppen haha. Men åt middag, kollade film och så. Löjligt hur kär jag är i honom, kommer aldrig kunna förklara det tillräckligt bra för jag förstår det knappt själv. Älskar honom över allt. Åkte till Pauline och sov där sen på lördagen mötte jag simon och vi var med varandra några timmar och åkte sedan till stallet! Simon var livrädd haha hur kul som helst. Men idag så var jag i stallet från 10 till 4 och när jag kom hem så städade jag mitt rum och tänkte efter det åka till Simon igen men jag har sån sjuuuuk mensvärk så kan knappt röra mig nu. Helt sjukt, känns bara som om jag ska dö. Men nu ska jag iallafall lägga mig och försöka sova. Ha det så bra så uppdaterar jag ikväll, säkert nått jättegulligt inlägg om min älskling. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela