REBECCA NOVO

+ Today

Publicerad 2013-01-06 09:55:41 i Insperation,

Blir lite snabbinfo om dagen så ni vet vart jag håller hus om ni vill ha autografer. Haha men just nu är jag i stallet och efter det ska jag hem och göra iordning mitt rum. Lite senare så ska jag åka till Josefin för att ta hand om min sjuka bästavän. Smittade henne förut så jag är lite skyldig.. Sedan så ska jag träffa min love Simon och det kanske blir en spontanbio eller något, mys! Sen kommer min orrepojke kevin hem senare så jag är happy för det. Idioten lurade mig även att han bytt skola så var lite deppig sen sa han att han drev och då ville jag slå ihjäl honom. Alla driver med mig hela tiden hahaha. Story of My life. Men ska göra något åt livet nu. Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela