REBECCA NOVO

+ Världens mysigaste helg

Publicerad 2013-01-20 22:44:45 i Vardag,


Hello babes!
Jag har haft den mysigaste helgen på länge. Alltså en riktig vintermyshelg med världens bästa pojkvän. Började i fredags då jag åkte till lidingö för att möta Simon, men han missade sin buss så jag åkte till lidingö centrum och träffade Simons storebror och pappa ett tag medans jag vänta på simpa haha. Sen åkte vi iaf till stan och aa resten har jag skrivit i tidigare inlägg! Men sedan i lördags så sov jag först ganska länge och åkte sedan in och träffade Malin i stan ett tag. Vi fikade och pratade massor, behövdes! Åkte sedan vid 4 tiden till Simon och var med honom hela kvällen. Hade seriöst gosigaste dagen någonsin i mitt liv då haha. Men vi såg bio osv så var jag hemma runt 1 och Simon följde med hela vägen. Sötaste! Somnade iaf lite senare och sedan vid 5 ringde klockan för skulle åka till Simon så jag var vid honom runt 7. Satte på mig mjukisdressen och världens tjockaste strumpor och åkte sedan iväg till min kärlek. När jag var hos honom så sov han när jag kom in i hans rum men vaknade när jag la mig bredvid han och då blev han så himla lycklig hihi. Vi sov ett tag och sen vaknar jag av pussar på pannan och Simon som säger "jag älskar dig". Förstååååå hur lycklig jag blev! Me sen gick vi upp och gjorde frukost och sånt! Åh ni förstår inte är så kär så jag tror jag ska spricka. Lyckligaste tjejen på hela planeten är jag iallafall! Var även på Div 1 möte om allsvenskan och sedan red jag båda hästarna på kvällen. Men godnatt nu alla finisar, hoppas ni är lika lyckliga som jag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela