REBECCA NOVO

+ Yolo

Publicerad 2013-01-16 17:38:10 i Insperation,

Hola orroz. Sitter på bussen nu och väntar på att mamma ska köra ikapp bussen så jag kan åka med henne till stallet haha. Aja idag slutade jag klockan 1 och då träffade jag Simon och har varit med honom tills nu ungefär. Vi kollade lite grejer osv men haha yolo. Fick även med mig Simons keps så han fick panik när han upptäckte det. Alltså jag har den nu haha. Katten på bilden är Simon när han upptäckte att den var borta lol. Ska iallafall till stallet nu för att rida båda hästarna och sen ska jag hem och plugga lite. Imorgon så är jag ledig från stallet så ska träffa lite kåmpizar. Skriver om fredag sen för den dagen är helt galen men ääsch. Men hejdå så länge, pussar! (jätteflum inlägg men är hype hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela